piacvezető leszel, vagy harcos lemaradó? hohohohó!

Szerezzünk vevőket – bevezető

Szerezzünk vevőket – bevezető

A vállalkozások alfája és omegája

Akármennyire elszánt, tehetséges, ambíciózus, kalandvágyó, ügyes kezű vagy, a vállakozásod attól fog működni, hogy a vállalkozásod portékáit el tudod adni másoknak.

Idegeneknek, olyan embereknek is, akikkel egyébként valószínű, hogy soha sem ismerkednél meg.
Varázslatos dolog ez!  Maga a kölcsönös szükségleteket kielégítő „tranzakciók” sorozata, vagyis amikor valaki nem csak a saját szükségleteinek kielégítésére állít elő dolgokat már több, mint 5 ezer éves.

Te képes vagy valamire, más meg másra, neked szükséged van arra, amit a másik előállít, neki meg a tiedre, és passz. Kicsit korszerűbbé tette a cserekereskedelmet a pénz megjelenése, de a lényeg nem változott a föníciaiak óta.

Ebből a szempontból egy Bt. vagy egy nagyvállalat tök ugyanolyan, mint már ötezer éve mindenki, aki beszáll a bizniszbe.

Aki a piacképes portéka létrejöttében kulcsszerepet játszik, az te vagy. A te bizniszed sikerét senki nem fogja nálad jobban akarni, hacsak nem a vállalatod részvényesei.

Ha azonban így van, akkor meg nem itt olvasgatsz, mert már rég túl vagy a kis- és közepes vállalkozói világon. Hogy egy vállalkozás mivé növi ki magát, alapvetően múlik az alapítón vagy alapítókon.