piacvezető leszel, vagy harcos lemaradó? hohohohó!

Az internet, a web2

 

Az internet/web2 egy új, erőteljes, lobogó szín a marketing palettáján, de nem helyettesíti a marketinget.

 

Ha fejlődő cégként sutba dobod az eddigi erőfeszítéseidet és pusztán erre a területre fókuszálsz, meg fog torpanni a céged.
Ha a marketingre fordítható pénzed beleölöd az internetbe, mert most mindenfelől azt hallod, hogy ez az új médium gyökerestől
felforgatja az üzleti életet, kockára teszed mindazt, amit eddig felépítettél.

Először is, szögezzük le: soha nem született még olyan médium, ami „gyökerestől felforgatta…”

Mindegyiket így vezették be, de aztán mindegyik megtalálta a helyét a kommunikációs palettán. Több felé osztódott a torta.
Nincs azzal semmi baj, hogy az új eszközök evangelistái azt mantrázzák, hogy ez az egyedül üdvözítő, de te azért csak legyél résen.
A web2 kétségtelenül óriási szabadságot ad a vállalkozóknak kommunikációjuk alakításához, ugyanakkor sokkal nagyobb
felkészültséget is igényel. Aki eddig „béna” marketinget csinált, az most ezt a bénaságot megszázszorozhatja.
És ennek lesz még egy ritkán szóba hozott velejárója: ha eddig volt 10-20 szemmel tartott versenytársad, ezentúl lesz majd félmillió.

Ráadásul ez a terület sokkal, de sokkal jobban leköti az energiádat, mint az eddigi megoldásaid.
Kicsit olyan, mintha annak idején azt határoztad volna el, hogy magad nyomtatod a printanyagaidat, offset technológiával. Na ugye.
Fogadj szakembert, aki segít eldönteni hogy miből mennyit kell használni, és azt hogyan lehet beilleszteni a marketingstratégiádba.

Egy ilyen szolgáltatást nyújtó szakember oldalán jársz éppen.